Cumartesi, Ağustos 25

ufak şeyler

Dershanenizin olduğu ve başınızın ağrıdığı bi günde, uzaklara gitmiş bi arkadaştan mükemmel bi haber gelir ve şu monotonluktan sıyrılıverirsiniz! "ben karabükteyim canım görüşelim!" lan yerim seni! Bi insanı bu kadar sevemem,  1-2 yılda bu kadar yakın olmam ya. Onun kadar iyi kalpli ve vefalı birini tanımadım ben. CAN'dır oo. Öyle uyanır uyanmaz bi seviniverdim. Sonra sevgılım mesaj atmıyo diye kafam atmışken ondan gelen mesaj da mutlu ediveriiir! "ders çalışıyodum" afferin aşkım aferiiinn.. Beraber İstanbul'u kazanıcaz biiz. Çalışalım. Hayallerimiz gerçekleşsin. Onun da çabalaması ayrı bi motive etti. yerim seni ya sen yeter ki çalış yemişim mesajını!

ben böyle sevindirik olmuşken.. birazdan dhaneye gitmek üzre arkadaşımın beni alacağı aklıma gelir veee.. THE END MUTSUZ SON:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Biliniz ki bahtiyar ettiniz efenim,teşekkürler:)