Pazar, Mayıs 20

Röportaj mimi seysi

   İdolüm olan bloggerlardan Sade ve Derin(Deeptone) beni mimlemiş. Bekletmek olmaz hemen röportaj teklifini kabul ediyorum.. :P

1-Blog deyince aklına ne geliyor?

Blog deyince aklıma özel şeyler geliyo. Daha içten,samimi bizden bişeyler geliyo,içim ısınıyo.


2- Sence bloglarda en fazla ne paylaşılıyor?


Kesinlikle özel hayat. En azından takip ettiğim bloggerların çoğu bunu paylaşıyor.

3- Paylaşımda bir sınır olmalı mı?

Tabi ki olmamalı. Bazılarından rahatsız olduğum apaçık ama girmek zorunda değilim,girmiyorum ve sorun ortadan kalkıyo. İçinden ne geliyosa yazsın kime ne?!

4- Sence neyi paylaşırsa bi insan aşırıya kaçmış olur?

Aile hayatı, özel meseleler.


5- Blog yazsaydın ismi ne olurdu ve hangi konularda yazardın?

Hö?! olm ben mi yanlış biliyorum içinde olduğum şey blogum değil mi o.o kitaplar veya müzik hakkında yazmayı seviyorum. bir de günlük yaşamımdaki sorunları yüzleri gülümseterek yazmayı seviyorum(ne kadar başarabiliyorsam) spor hakkında yazmayı isterdim bi voleybolcu olarak. ama gel gör ki işin teknik,kültür değil uygulama kısmındayım.

6- Benim blog yazarlığım hakkında ne düşünüyorsun?

Deeptone. İdolsün ne diyelim başka? Üslubun,değindiğin konular harika.


7- Blogumu takip ediyor musun? İtiraf et:)

Deeptone yazışını gerçekten çok beğeniyorum ama bazı yazılarını gerçekten uzun buluyorum ve beni aşıyolar ve hızına yetişemiyorum bu yüzden mutlaka kaçırdıklarım oluyor:)

8- Bloguma 10 üzerinden kaç puan verirsin ve gelecek için bana tavsiyelerin neler?

10 vermeliyim tabiki. Haşa bana mı kalmış amma bu kadar sık yazman.. Azıcık bekle de yazdıklarını sindirelim,o kadar basit yazmıyorsun çünkü:)


Deeptone senin hakkımdaki düşüncelerini yorumda görürsem mutlu olurum:)

Mimlediklerim:

Çıplakayaklıdüşes.
Audreyhatun.
Googhan.
Domattez.
Obirevoğlanı.
Gurbuztambircanavaaar.
Kırmızıbaşlıklıpolyanna.
Lahanacini.
TavşanHeidi.
Rapunzelice.

8 yorum:

  1. yazılarına bayıldıklarımı mimledim ?
    he he heeeeytttt
    ^^ <3

    YanıtlaSil
  2. ama kısa yzıyom ki ben.
    kısa kısa 5 -6 paragraf.
    :)
    thanx.
    :)
    hımmm bak şimdi, fotoğraf, kitap, müzik, istanbul, voleybol ile ilgilenen biri hakkında olumsuz düşünmem olanaksız ki. bu biiiir. bi de kısacık kısacık yazıyon ama insan sölemediklerini de düşünüyo. sona, sıcak, içten anlatıyorsun, ve evet kasvetli değilsin, gülümsek ve hafifsin. yani ne güzel işte.
    :)
    ismin şaane zaten.
    :)
    ayrıca haribo ve jelibon hemen hergün yeriim.
    :)
    en çok da kolalılarını ve böğürtlen.
    :)

    YanıtlaSil
  3. harikasın sen yaa:) teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  4. sen deeee.
    gece sendeymişim farkında diilim hihihi.
    :)

    YanıtlaSil
  5. tüm blogunu severek okudum yorumladım. görüşürüüüz.
    :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler genç :D

    YanıtlaSil

Biliniz ki bahtiyar ettiniz efenim,teşekkürler:)