Perşembe, Temmuz 12

Kitap önerisi!!

 Uzun süredir bi kitaba bağlanmıyodum. Mesela 1 haftadır elimde polisiye bi kitap var, aslında iyi de başladı. Ama elime alamadım bi türlü.

  2 gün önce saat 9 sularında annem çarşıya gönderdi, sigara almaya. Dedim ben kitapçıya gitmeliyim artıııkk!! Ve gittim. 45 dk boyunca kitaparkasıyazısı okudum. Kamyon arkasını aratmadı. Konuyu dağıtmayın!! Sonunda biri imdadıma yetişti. Ne tarz arıyosun dedi. Dedim fantastik bakıyorum. Adam eliyle attığı gibi hayatımın kitabını buldu!!!

Fablehaven! Kitabın kapağına aşık olmamla başladı herşey. Sonra arka kapağını okumamla başladı ilişkimiz. Öhhöööm anlatıyorum.

Arkasında bi ilan var. Fablehaven'a bekçi aranıyor diye. Ve yazanlar şöyle..
 "... Boğulmadığınız,yutulmadığınız ya da taşa döndürülmediğiniz sürece emeklilik haklarınız saklı olacaktır.Yaratık dillerine hakimiyet tercih sebebidir."

Fablehaven yylardır yaşayan gizemli yaratıkların bulunduğu arazi!

İlk sayfasında yazanları aktarıyorumm... "BURAYA GİREN HİÇ KİMSE DEĞİŞMEDEN ÇIKAMAZ." "İZİNSİZ GİRENLER TAŞ OLACAKTIR."

Okumadan bayılmadınız mı? Fantastik kurgu sevenlere şiddetle tavsiye ediyorum. Bi akşamda bitirirdim, tadına doyamadım diye iki akşama uzattım vee kitaplığımdaki yerini buldu...

2 yorum:

Biliniz ki bahtiyar ettiniz efenim,teşekkürler:)