Çarşamba, Temmuz 25

Sona geldikçe yola geldim ben

 Mutluyum içimde bişeylere minnet borcu var içelim hadi millet! Aşk için içelim içelim! Ne şarap ne kadeh eden bizi sarhoş sen misin yoksa aşk mı bu konuş?

  330gün. Dilime kolay ama yüreğime zor bi durum. Bi ayı 30  gün kabul ettiğimizde 11ay. Bahsetmiştim 31 ağustosta yıldönümü.


   Bütün şarkıları onu düşünerek dinlemek çok güzel. Her yaptığım şeyde onunla olsaydım nasıl olurdu diye hayal etmek mükemmel. Yapamamak çok acı. Ama beni ilerde olacak diye teselli etmesi harika. Herşey onunla daha keyifli, daha tatmin edici. Hep benimle olması çok güzel. Her gece saatlerce hayal kurmak mükemmel. Mesajlaşmanın bile heyecanlanmama yetmesi,özletmesi çok özel. Ona sımsıkı sarılmak, ileriyi hayal edebilmek çok güven verici. Herşeyi çekinmeden konuşabilmek,dertleşebilmek çok farklı. Mesajlaşırken, şakasına dahi olsa evlenme teklifi almak çok içten. çok samimi. Onunla konuşurken, aramız limoni bile olsa içimin rahat olması çok güzel. Onunla mutluluk da üzüntü de çok güzel. Onunla olması yeterli.


DÜNYA Bİ BAŞKA AŞIKKEN. SEVDİN Mİ SEN? SEVMEK GÜZEL. 


  Bana sen lazımsın.

senin olmak süper. BENİM OLMAN SÜPER!
 öyle dargın bakma sen parla yıldızlar sönsün.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Biliniz ki bahtiyar ettiniz efenim,teşekkürler:)