Salı, Eylül 25

BAL

Nasıl sevdiğimi bi ben bilirim. Onu o kadar paylaşamıyorum, o kadar içimde yaşıyorum ki.. Kimseye anlatamıyorum ki. Benim sevgimi bi o anlayabilir o da hissettirdiğim kadarıyla, ama en iyi ben bilirim. 
tam 1 yıl 26 gün. Her günüyle yaşamımı anlamlandıran. O beni sevmezken nasılmış ki yea diyorum bazen. O hayatımda yokken.. Şu an o kadar imkansız ki. O kadar içimde, o kadar hayatımın merkezinde ki. Nefes alamam lan ben. Onun gelip suni tenefüs yapması lazım bilmem anlatabildim mi:* 
Aşk biz olmaktır. Onsuz bi hiç olmaktır. Yaptığın herşeyde o olmasa da onunla olmaktır. 
onunla mutluyum çünkü. onsuz eksiğim abi. tam anlamıyla mutlu değilim. kahkalarım, üzüntülerim hepsi onunla anlamlı. Herşey daha güzel onunla. HERŞEYİM o. Sevincim, üzüntüm, aşkım, hayatımın anlamı, balım.. Tüm sevgi sözcükleri onun için kullanılınca anlamlı. 
Canımdan bi parça. Kalbim. Sevgi patlamalarım. Depresyonlarım. 
Herşeyiyle tam benim için olan insan. Asla pişmanlığım olmayan insan. İyikilerim. Geleceğim.

HERŞEYDEN ÖNEMLİSİ BENİ YONTAN İNSAN. SEVGİLİM. KUCAK DOLUSU ÖPÜCÜK SANA!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Biliniz ki bahtiyar ettiniz efenim,teşekkürler:)