Cumartesi, Eylül 15

Heyır beşir heyır

Yazıyı yazarkenki ruh halim: Pcde sıkıntıdan neredeyse dxball a tıklayacaktım.. Modemle bi göz göze geldim. Bana böyle yeşil ışık çakmış. Aha dedim vericek.kalbini. VERDİ DE. İNTERNET GELMİŞ LAAANNN DİYE EVDE ZAFER TURU ATTIM. Bu satırları yazarken parmaklarım titriyor sayın seyirciler modemi her yerinden öpüyorum!! Bi betrayed çaktım ordan. Allah bi gazla başladım yazmaya.


SELAM BEBEKLERİM NABERSİNİZ YA?! SİZİ ÇOK ÖZLEDİM LAN. İNSAN Bİ NERELERDESİN DİYE MERAK EDER triplerine giriyo lan bazı kullanıcılar. ben de o bildiğiniz kullanıcılardanım. AYIP LAN EVLAT OLSANIZ SEVİLMEZSİNİZ GEBERİN ZENCİLER İNTERNETİM YOKTU!! falan da derler onlar şimdi. hay ağızlarından öptüklerim.

İçim şişti pişti dolma da oldu yendi lan. Sıkıntıdan mal oldum evde lan. LAN'INA SIÇIYIM DEDİĞİNİZİ DUYAR GİBİYİM LAN. Mutluluğumu dizginlediğimde girip yazıyı düzenliycim söz.

Şu beşiktaşlı, fbli, gsli kızların güzelliği saçmalığı nedir arkadaş!?!?! "Ne alaka kör salata?!"(annemin sözleri vol12631723) Kendimi şöyle düşünemiyorum. Şöyle: "Fbli kızlar güzeldir" tweeti görüp, OLEY GÜZELMİŞİM LAN. ya da "Gsli kızlar diğerlerine bin basar." bittim olm lan ben çok çirkinim... tripleri
böyle insanlar varsa allah onları eksik etmesin:D:D:D güldüm:D:D:Dd

Sonra bi de bu ara gif manyağı olmuşuk. modayı ecük geriden takip etsem de ne kadar kötü olduklarını algılayabilecek olgunluktayım:D:D:D

İYİ Kİ VARSINIZ SAÇMA SAPAN ŞEYLERLE UĞRAŞAN ARKADAŞLARIM SAYENİZDE YALNIZ OLMADIĞIMI HİSSEDİYORUM. MUCKS!

2 yorum:

Biliniz ki bahtiyar ettiniz efenim,teşekkürler:)