Cumartesi, Nisan 21

Anne olmak..

 Duygusallaşmicam. Anneliğin biz çocukları için en gıcık yönlerine değiniciim.

Anne olmak;
  -gemiyi kaptanın en son terk etmesi misali- evi en son terk etmektir.
  aygazı,camları,şofbeni vs tekrar tekrar kontrol etmektir.
   çoraplarımızı, üstümüzü başımızı denetlemektir, ve onlara hiç bi giysinin yeterince kalın gelmemesidir.
   çocukları-biz- evden çıkarken gerekli hatırlatmaları yapmaktır, -50bin kere- "anahtarını aldın mı?" demektir..
  e-okulumuza bizden çok girmesidir,
  her gün düzenli olarak "şu kitapları yerlerine koy!" demektir.
  her çamaşır ütülediğinde çamaşır,çorap çekmecemi açıp nolursa olsun oraya dağınık demektir.
  nedense yerde bulduğu her saçın bana ait olduğunu düşünmesidir,
   ev ne kadar temiz olursa olsun çok kirli olduğunu düşünüp-bana- temizletmesidir,
  bütün diziler hakkında bilgi sahibi olmaktır...

ve daha niceleri!

6 yorum:

  1. Tüm anneler aynıymış şu an onu anladım. Bazen düşünüyorum çocuğum olursa ben de mi böyle olucam falan diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh yalnız değiliim:D
      düşünüyorum ben de aynen, bu kadar evhamlı olmam umarım yaa:D

      Sil
  2. olsun bee yine iyi ki varlar. kim çeker başka nazımızı.
    :)

    YanıtlaSil
  3. aynen öyle :D bir de modemin tuşuna basıp dururlar :D

    YanıtlaSil

Biliniz ki bahtiyar ettiniz efenim,teşekkürler:)