Salı, Mayıs 22

Anne bana yemek yapmayı öğret!

  Böyle konular açıldığında pilav yapıyım mııı? kısır yapıyım mıı? ya salata? demekten bana sıkıntı geldi he. çevremdekilere yazıktır günahtır. Annem bana öğretti de ben mi dinlemedim he:( 3-4 tane tüp patlamış suçlu ben oldum çıktım! Yaşın yanında kuru da yandı yeani.
 Tamam azıcık unutkan olabilirim, ocakta bişeyler unutmuşluğum yakmışlığım var ama evi mi yaktık ya!! Ufacık tavanın lafı mı olur anneciiim. Ben alırım sana yenisinii?! hahaha komiktii bu. 
  Yazın öğrenicem ya kafaya koydum baklavaya kadar yolu var. Sevgimi katıcam onlara böyle.. Çok film izlemedim yea gerçekten çok sıkılıyorum yemek yapmak eğlenceli deniyo, biz öyle duyduk o.0
  Sınıf arkadaşımın tarif defteri var olm yaa:( Benim de olsun, harry potterın bulduğu snapein olan, üzerinde püf noktalar yazan bi kitap olsun. ya da defter işte. Ayy çok şeker! Cevizi kırmiican ezicen ezicen suyu öyle çıkar onun!! yazar harry pottera takmış durumda.

Onu bunu bırakın da size kısır yapıyım mıı? 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Biliniz ki bahtiyar ettiniz efenim,teşekkürler:)