Pazartesi, Mayıs 28

hastalık hastası

  Kendimi dinlemekten hasta olcam he. Sonum babanneme benzicek.

Açıklık getireyim.

Cuma günü başlayacak olan İstanbul gezi serüvenim için heyecanlıyım. bilmeyen ahrazdır artık Gecem gündüzüm İstanbul. Havalar da kötüleşti, tek derdim oraya hasta gitmemek. Ve hapşırsam ahaaa! diyorum her seferinde. Bana kalsa şimdiye ölmüştüm. Yok lan hasta falan olduğum yok ama hastalık hastası oldum. Ve yok yeani hiç bi ilaç geçiremedi. Kendi kendime bi hallenmeler ay anam hasta oldum falan demeler ama iyi hissediyorum o.o nazar degmez ve hasta olmazsam merve değilim.


Babannem gibi enaaam ölüyorum moda girdim. Kadın kendi kendini öldürcek he 40 kere diyince misali. Ne demişler kız babanneye oğlan dayıya.

Allah sonumuzu hayretsin babanneciim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Biliniz ki bahtiyar ettiniz efenim,teşekkürler:)