Cumartesi, Mayıs 26

Hersey daha güzel olabilirdi

İstanbulda yaşasaydım.
  İyi bi yazar olsaydım.
   Ttnet beni küfürbaz yapmasaydı
Trenler bizi uçaklardan daha uzak yerlere götürebilseydi
deniz manzaralı bi  evim olsaydı
Ares daha iyi müzik indirseydi
telefonum kendi kafasına göre fotoğraf çekmeseydi..
     kışın bile her yer kumsal gibi koksaydı.
Karabokta deniz olsaydıı
 alışverişe çıktığımda indirim yakalasaydım
posterlerim Hogwarts'taki tablolar gibi canlı olsaydı

şirinleri görebilseydik
 annem pcde sesi sürekli kulaklığa vermeseydi.
Elflerin soyundan gelseydim
   etrafımda Burhan altintop, Çagatay tarzı tipler olsaydı.
Bakkal Osman Samsun'dan taşınmasaydı..

karabokta 2. el kitap dükkanı olsaydı
kalp kırmanın cezası en az 1 yıldan başlasaydı

balıklar,zürafalar,sincaplar evcil olsaydı ...


Herşey daha güzel olabilirdi!


ama ama ama..

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Biliniz ki bahtiyar ettiniz efenim,teşekkürler:)