Salı, Mayıs 22

canlarım benim ya!

   Erkekler derdiniz ne? Sakinim ben anlatın derdiniz ne!!! Niye böylesine ayran gönüllüsünüz, vurdumduymazsınız, laftan anlamazsınız, maymun iştahlısınız, şıpsevdisiniz, . ... , artistsiniz, umursamazsınız...

 Bi insan birinin 2 hafta peşinden koşup, kendine inandırıp, ağır romantik davranıp sevgili olduktan 2 gün sonra 180 derece döner mi ya?! Çocuk 15 karakterden yukarı mesaj atmıyo. Sıçıyım sizin aşkınıza meşkinize. Derdiniz ne, ne tür canlılarsınız acı vermekten mi hoşalanıyosunuz kafanız doğuştan mı iyi anlamadım. Başıma gelse vururdum vurur!! Sen dengesizsen ben daha dengesizim sen deliysen ben zırdeliyim tamam mı burda kuralları ben koyarım. Oldu olcak soruları da ben sorarım. Salak manyak aptal inek. ibne. Bir taneniz de farklı olsun be. Dereyi geçene kadar ayıya dayı dersiniz hatta dayıcım. Lan ya size katlanıyoruz bi de yok efendim küfreden kızlar iticiymiş de oymuş da buymuş. Yapana değil yaptırana!!! Bi ttnet bi erkekler zaten. İnsanı küfürbaz yaparsınız be. Azmettirmekten müebbet hapse layıksınız be. Çok sinirlendim feminist duygularım tavan yaptı. ABV!


Sevgilimi tenzih etmeden edemiicim, sözlerim başkalarına.


Bu arada kısır yapıyım mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Biliniz ki bahtiyar ettiniz efenim,teşekkürler:)