Pazar, Mayıs 27

allah kimseye böyle can sıkıntısı vermesin

  Cuma günü İstanbul'a gidicem nasıl benden son yazılılara çalışmamı bekliyolar anlamıyorum!! İnsan öğrencinin halinden anlar azıcık. Ben oranın hayalini kurmıyım da kim kursun yazık günah. Oldu olcak gezi dönüşü olsaydı da orda çalışsaydım?! ahahaha valla komikti 

Onu bırakın da şimdi abimi düşündüm ve kapı çaldı geldi ya. Bu ara çok fazla oluyo kimi düşünsem bi şekilde karşıma çıkıyo. Allah benle uğraşanların sonunu hayretsin. İnsanüstü güçlerim var benim (6)

konudan konuya nasıl atlanır dalında yüksek iktisas yapıyorum. Tabi öyle bişey varsa. Yani bişeyden kastım "yüksek iktisas" , konudan konuya atlama şeysi var yani şüphesiz.


bu ara da hepimiz biliyoruz ki yazı tipim çok güzel. xoxo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Biliniz ki bahtiyar ettiniz efenim,teşekkürler:)